środa, 16 maja 2012

Photo opowiadanie-Domokrążca

 Może i nie był to najlepszy zawód,ale możliwość poznawania nowych ludzi i przebywanie codziennie gdzie indziej odpowiadała mi.Nie miałem ustalonych godzin pracy,czy harmonogramu,byłem Panem sytuacji.Jako że pracowałem w branży kosmetycznej,miałem możliwość poznawać piękne Panie a nawet czasami udawało mi się niektóre uwieść.Życie wydawał mi się cudowne,zero problemów codziennie nowe znajomości.Jednak pewnego dnia,pojechałem do nowego miasta i tam w pewnej dzielnicy w jednym z domów spotkało mnie coś,czego nie spodziewałbym się że może się komukolwiek w życiu przytrafić.W jechałem na dzielnice,zaparkowałem auto pod pierwszym domem i zapukałem do drzwi.Otworzyła je miła sympatyczna blondynka,ubrana wyzywająco,wszedłem do środka.
W środku w salonie okazało się że są jeszcze dwie Panie,które również były ubrane bardzo wyzywająco i seksi.Siedziały na tapczanie a że nie było miejsca usiadłem przed nimi na podłodze.
Zacząłem prezentacje kosmetyków,były zainteresowane,dopytywały się,ja przyglądałem się stopom dwóch Pań,były bardzo ładne i zgrabne.
Z dużą uwagą słuchały opisów na co jest dany krem a na co inny,z czasem zaczęły sobie żartować ze mnie i z mojej pracy.
Przeglądając kosmetyki nie przestawały w ubliżaniu mi i docinaniu tekstami o domokrążcy ciocie czy frajerze.Przestało mi się to podobać i chciałem już zwrócić im na to uwagę,kiedy one zaczęły próbować kosmetyki na mojej twarzy i ustach.
W pewnym momencie zaczęły mi grozić i straszyć,powiedziały że jeśli nie zrobię tego co chcą to mnie zwiążą i kto wie co jeszcze.Jedna stwierdziła że jej się chce sikać i że chce to zrobić do moich ust.Były trzy a ja sam,drzwi zamknęły na klucz i kazały mi iść z nimi do garażu.
Pomyślałem że sobie robią jaja i że chcą mnie nastraszyć,poszedłem z nimi,zamknęły drzwi od garażu i kazały mi się położyć na podłodze.
Cały czas wciąż miałem nadzieje że to tylko głupi żart z ich strony,że chcą się tylko ze mną trochę podroczyć.Kiedy jedna z Pań zaczęła ściągać majtki,dotarło do mnie że jednak mówią poważnie.
Myślałem jeszcze o ucieczce ale już było za póżno,złapały mnie jak ptaszka w klatkę i żeby to przetrwać i żeby nie zostać przez nie związany i uwięziony muszę robić to co mi każą.
Kiedy leżałem na podłodze i zobaczyłem nad twarzą je cipkę,wciąż w głębi miałem nadzieję że to tylko głupi kawał.Bałem się jednak coś zrobić,wiedziałem też że bo tak powiedziały,kiedy nasika mi na twarz puszczą mnie wolno.
Nagle poczułem ciepły strumień moczu spadający na moją twarz.Pani kazała mi otworzyć usta i pić jej mocz.Druga powiedziała że zaraz skopie mi jaja jak nie zacznę pić.Otworzyłem usta.
Mocz wpadał mi do ust a następnie do gardła,dławiłem się słonym nektarem który mi serwowała,piłem ile mogłem.Kiedy skończyła,kazała sobie wylizać cipkę.
Wszystkie trzy stanęły koło mnie,myślałem że puszczą mnie,jakże się myliłem one miały ochotę na dobrą zabawę.A ja miałem być ich zabawka.
Kazały mi się rozebrać ponaglając mnie kopniakami w dupę.
Cały czas mnie kopały na zmianę,tak jakbym był jakimś psem.
Niektóre kopnięcia były ze szpica ich bucików,bolały bardzo.Sam już nie wierzyłem w to co się dzieję,traktowały mnie jak jakąś szmatę.
Na siłę zdarły ze mnie spodnie.
Zaczęły mnie kopać w klejnoty i w inne bolesne miejsca.
Z bólu upadłem na podłogę,Panie dopiero rozkręcały się,bałem się tego co jeszcze mnie spotka.
Jedna z Pań wsadziła moją głowę między woje kolana i zaczęła ściskać,kręciło mi się w głowie.
Po chwili na szczęście przestała,bo traciłem przytomność,odepchnęła mnie butem i upadłem na plecy.
Zaczęły mnie policzkować a po chwili deptać.
Moje jaja błagały o litość,to jednak Panie nie interesowało.
Kiedy zawyłem z bólu,jedna z Pań zatkała mi usta swoim butem,dociskając moją twarz mocno do betonu.
Zaczęły mnie deptać jak jakiś chodnik czy dywan i kazały lizać swoje buty.
Czułem się jak wycieraczka do butów.
lizałem podeszwy to ssałem obcasy.
Czułem się bardzo upokorzony i poniżony.
Panie za to świetnie się bawiły i nie przejmowały mną.
Miałem nadzieję że to jest tylko zły sen i chciałem się jak najszybciej obudzić.Chwila obecna stawała się z każdą sekundą bardziej brutalna,a Panie bawiły się coraz lepiej.
Postanowiły zrobić z mojej twarzy siedzenie a mój język miał lizać ich cipki i odbyty.

Dusiłem się z ustami w jej cipce i nosem w odbycie a Pani jeszcze dociskała mocniej.
Kiedy jedna skończyła siadała następna...
Mój nos był już cały w odbycie Pani a usta zaryte waginą.
Panie na zmianę pod dusiły mnie,nie miałem siły żeby się bronić.
Kiedy nie dusiły to udami chciały zgnieść moją głowę i twarz.
Traktowały moje usta i język jak papier toaletowy....
....którym wycierały swoje cipki i odbyty.
Miałem już dość,ale to nie ja o tym decydowałem.
Kiedy jedna Pani bawiła się na mojej twarzy,pozostałe dwie deptały i wbijały obcasy w moje jaja i ciało.
bolało mnie już wszystko...a Paniom nie było mało.
Zaczęły mi nawet wbijać obcasy w odbyt...
i kolejny raz Pani szczała mi do ust,piłem wszystko tak jak mi kazała.
Kiedy skończyła,kazała wylizać sobie cipkę,potem zaczęły mnie znowu kopać.
Jedna siadła na mnie jak na koniu,biły mnie i kazały się wozić.
Mocne kopniaki ze szpica w dupę,tak poganiały mnie do szybszej jazdy,
jedna Pani stanęła na naszej drodze i kazała sobie całować stopy.
Miała śliczne stopy,podniecało mnie to.
Po krótkiej chwili siłą Panie zmusiły mnie żebym położył się na ławeczce do podnoszenia ciężarów.
Jedna z Pań docisnęła mnie kolanami...
druga usiadła na mojej twarzy...
pierdziała w moje otwarte usta.
Usiadła na mnie następna Pani a pozostałe dociskały mocno moją głowę...tak jakby chciały mnie w wepchnąć do jej dupy...
...to skakały po mnie,dociskając moje ciało do ławki i pluły do mych ust.

Po dobrej chwili,kopniakami zwaliły mnie Panie na podłogę.
Kopały mnie z każdej strony...
i na zmianę,już dłużej nie mogłem.
Jedna Pani usiadła na mej twarz,każąc lizać cipkę i dupę..
...druga zaczęła bawić się moim kutasem.Wsadziła go między obcasy...
..a trzecia zaczęła wbijać obcas w sam środek.
Chciałem wyć z bólu ale cipa Pani zakrywała mi usta.
Kiedy skończyły maltretować mojego penisa,kazały mi lizać swoje obcasy...
...zmieniały się,jakby stały przed jakąś maszyna do czyszczenie im butów.
Nawilżały mi język plując mi do ust.
I kolejny bucik podstawiany był do wylizania...
....i następne,nie czułem już języka.
Wtedy jedna z Pań stwierdziła że mam już za suchy język i trzeba go dobrze nawilżyć.
 Mówiąc to stanęła nad moją głową,już wiedziałem co miała na myśli.
Kazała otworzyć mi szeroko usta,poleciały pierwsze krople la mój wymęczony język.
A po chwili złoty strumień oblewał mi twarz i zapełniał usta.
Pani kiedy skończyła,położyła na twarzy buta i zamknęła usta tak jak by zamykała klapę od kibla swoim butem na mojej twarzy.
Druga Pani zdjęła majtki...
...kazała otworzyć usta i przygotować się na kolejną porcję.
Z cipki poleciały pierwsze złote krople...
...zaczęły zapełniać moje usta .
Lała do moich ust i na twarz jakby nie było końca.
Kiedy skończyły sikać wyglądałem jak olany kibel..kazały mi ...
....wszystko dokładnie wylizać z podłogi.
Kiedy skończyłem,szarpały mnie za włosy i kopiąc kazały spierdalać i się tu więcej nie pokazywać.
Przeżyłem coś czego nie zapomnę,choć bałem się na początku to póżniej kutas stał mi jak szalony.Chyba niedługo znów odwiedzę te Panie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...